Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Wednesday, September 21, 2011

Itu adalah awak~




Apa yang saya baca pasti saya teringatkan awak....
Apa yang saya lihat pasti saya bayangkan itu awak...
Apa yang saya buat pasti saya tertanya-tanya apa yang awak tengah lakukan sekarang ini..
Apabila tengah makan pasti  saya terfikir awak sedang menjamu selera dengan lauk apa..
Selalu teringatkan awak..
Tapi awak tak tahu sebab saya tak bagitau
Walau awak selalu cakap awk rindu bila saya senyap untuk seketika
Tapi bahagian saya, biarlah di hati..
Nanti pada suatu masa nanti ketahuan juga..
Biarlah waktu tetap berputar sampai ke saat itu..nanti ketahuan juga..

Awak..
Terima kasih kerana selalu menemani saya walau hanya dengan bait-bait ayat dan suara awak
Terima kasih sebab selalu melayani kerenah mengada-ngada saya
Terima kasih sebab selalu 'bebel'kan saya walau saya tahu awak sedang nasihatkan saya
Dan awak tahu yang ini sebab saya selalu cakap kat awak..

0 comments: